نشر عطش

نشر عطش

معرفی آثار انتشارات عطش و نقد و بررسی آن ها در این پایگاه
نشر عطش

نشر عطش

معرفی آثار انتشارات عطش و نقد و بررسی آن ها در این پایگاه

کتاب: مسئله مهدویت

کد کالا629
دسته‌بندیآموزشی
مهدویت
مسعود عالی
مترجم
عطش
رقعی
1392
0
شومیز
تعداد صفحات303

توضیحات:

کتاب "مساله مهدویت" با بررسی ویژگی های امام عصر(ع) از سلسله مباحث مهدوی برنامه "سمت خدا" منتشر شد. کتاب "مساله مهدویت" در 4 فصل و 14 گفتار منتشر شده است، اظهارداشت: اضطرار به امام زمان(ع)، حیات امام زمان(ع)، مهر و رحمت امام زمان(ع) و غیبت امام زمان(ع) از عناوین فصل های کتاب است. فهرست آیات، روایات و دعاها همچنین فهرست منابع نیز در پایان کتاب به چشم می خورد.

در بخشی از مقدمه کتاب آمده است:

پرداختن به مساله مهدویت صرفا بحث و بررسی پیرامون یکی از موضوعات دینی و اسلامی در بین ده ها و صدها موضوع دیگر نیست بلکه سخن گفتن از کسی است که شناختن او مایه رهایی از مرز جاهلی و دل دادن به او دلبستگی به همه فضائل و خوبی ها و امید به او امیدواری به آخرین چشم انداز همه انبیا و اولیای الهی و انتظار او سرآمد همه اعمال و مایه قبولی آنهاست.

پرداختن به مساله مهدویت فقط یک ضرورت عینی و تحقیق کتابخانه ای نیست که صرفا به انباشتن معلومات و اطلاعات ما بیانجامد و در نهایت "جهانی تشنه در گوشه عالم" تحویل جامعه دهد تا در نتیجه اولیای طاغوت معادلات جهانی را رقم بزنند و فرهنگ های شیطانی علت ساختن سبک زندگی کسانی شوند که بر زبان یا حجت بن الحسن عجل علی ظهورک دارند ولی در زندگی علمی در عرصه های مختلف با مدل های غیر دینی زندگی می کنند.

بلکه می خواهیم با پرداختن به این موضوع به الگویی دست پیدا کنیم که در عمل و عینیت زندگی با آن حیات فردی و اجتماعی مان را تنظیم نماییم و با تشکیل حکومت دینی فراهم کردن عِدّه و عُدّه آماده ظهور آن منجی عدالت گستر گردیم.

................................................................................

برای خرید کتاب اینجا کلیک نمائید.

................................................................................

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.